wtorek, 9 grudnia 2014

21 dni do sukcesu - Formuła Henryka Durville


                Formuła Henryka Durville – Potężna dawka motywacji

                Formuła Henryka Durville, francuskiego naukowca i badacza ludzkiego umysłu jest metodą sprawdzoną przez samego autora oraz wielu ludzi, którzy dzięki niestrudzonemu budowaniu poczucia własnej wartości oraz wytrwałej i systematycznej motywacji słowami tej formuły osiągnęli ogromne sukcesy w życiu zawodowym i osobistym.

                21 dni do sukcesu jest osobistym procesem motywacji i wiary w swoje możliwości. Patrząc na wielkich i sławnych ludzi, których  osiągnięciami dzisiaj się zachwycamy, możemy wyobrażać sobie, że byli „dziećmi szczęścia”, urodzili się we właściwym miejscu i czasie, mieli odpowiednie możliwości i narzędzia ku temu, aby stać się tymi, kim są… - Nic bardziej błędnego!


                Byli lub są ludźmi takimi samymi jak ja i Ty! Często pochodzili z środowisk ubogich i niewykształconych. Z paroma groszami w kieszeni rozpoczynali swoją drogę sukcesu. Co więc stało się ich motorem napędowym? – Silna wiara w siebie i potężna motywacja ku temu, aby realizować swoje marzenia. W którymś momencie ich życia, dotarło do nich, że to oni sami są kapitanami swojego okrętu. W ich ręku leży wymarzona i oczekiwana przyszłość. Tę przyszłość mogą budować wytrwale dążąc do sukcesu, mając przed oczyma wymarzony rezultat, angażując wszystkie swoje siły i możliwości. Fundamentem ich działania była wytrwałość i konsekwencja w działaniu. Wiara w swoje możliwości, pomimo napotykanych przeszkód, była ich narzędziem sukcesu.

                Nie istniały dla nich pojęcia takie jak: nie umiem, nie potrafię, nie stać mnie na to, jestem za stary, nie nadają się do tego… itp.

                Sukces, w wyjątkowych sytuacjach może być kwestią przypadku i szczęścia ale w 99,9% jest wynikiem wiary w swoje możliwości, silnej motywacji i systematycznej pracy.

                Dlaczego 21 dni do sukcesu? Tyle mniej więcej potrzeba minimalnego czasu, aby wyrobić w sobie nawyk zmiany myślenia i postrzegania siebie samego i otaczającego mnie świata.

                Jeżeli przez długi czas karmiłeś się negatywnymi myślami, przekonaniami na swój temat, nieustannie narzekałeś i zazdrościłeś sukcesu innym, być może perspektywa tylko 21 dni do sukcesu będzie dla ciebie zbyt krótka, będziesz potrzebował więcej czasu. Formułę Henryka Durville, musisz dostosować osobiście do swojego dotychczasowego życia. Ty najlepiej wiesz jak ono wyglądało, jakie myśli i przekonania do tej pory kierowały twoim życiem.

                Teraz przyszedł czas to zmienić, stań mocno na ziemi, wyprostuj plecy, podnieś głowę, nabierz powietrza w płuca, uśmiechnij się! Nowe życie, to lepsze jest właśnie przed tobą, jesteś godny tego życia, masz swoje miejsce na ziemi, a w tobie drzemią takie siły, których nawet sobie nie wyobrażasz. Uwolnij je!

                21 dni do sukcesu z formułą Henryka Durville jest początkiem czegoś nowego w twoim życiu, bądź tylko konsekwentny i wytrwały, nie odpuszczaj gdy pojawią się trudności i zniechęcenie. Być może jest to jedyna szansa jaką otrzymasz.

                Aby osiągnąć pierwszy sukces, czyli zmianę postrzegania samego siebie, przez minimum 21 dni twojej drogi do sukcesu powtarzaj tą formułę, którą znajdziesz poniżej. Powtarzaj ją rano i wieczorem. Zaraz po wstaniu z łóżka i osobistej modlitwie, jeżeli masz to w zwyczaju robić (a jest to doskonały wstęp do rozpoczynającego się dnia), przeczytaj uważnie i ze skupieniem słowa formuły, są one skierowane właśnie do ciebie! Napełni cię to siłą i odwagą na cały dzień. Z ta formułą na wszystko będziesz patrzeć z wiarą i optymizmem.

                Wieczorem, słowa te należy przeczytać sobie na głos, powoli, z przekonaniem i spokojem. Zalecane jest, aby napisać je sobie na dużym formacie papieru i mieć je przed oczyma po zapaleniu światła rano i przed zgaszeniem światła wieczorem.
                Myśli, jakie zrodzą się z tych słów, pozytywnie pracować będą podczas snu i wyryją się w twojej podświadomości.

                Formuła stworzona przez Henryka Durville, jest w stanie przeniknąć w najgłębsze pokłady duszy i umysłu. Nawet, jeżeli wydaje ci się, że w jakiejś dziedzinie życia nie jesteś w stanie już nic zrobić, nie masz już sił, straciłeś wszelką nadzieję na lepsze jutro, formuła ta pomoże ci odbić się od dna, uruchomi ogromny potencjał, który w tobie jest ukryty.

Obiecuję że:

- odkryjesz na nowo smak życia;
- na nowo weźmiesz swoje życie we własne ręce;
- Staniesz się człowiekiem pozytywnym i zdeterminowanym;
- usuniesz wszelkie stare przeszkody, które do tej pory cię blokowały.

Do usłyszenia za 21 dni, opowiesz mi czy formuła 21 dni do sukcesu zmieniła coś w twoim życiu.

21 dni do sukcesu – Formuła Henryka Durville

„Ufam sobie i wierzę w swoje możliwości”

„Chcę pójść drogą tych, którzy w życiu odnieśli sukces, dla których przeszkody nie istnieją. Chcę osiągnąć sukces, radość z życia i miłość. Zasługuję na to!”

„Chcę być panem mojego życia. Aktywnie odgrywać moją życiową rolę. Jestem pewien, że osiągnę swoje cele. Będę wytrwały i konsekwentny, pomimo przeszkód, które napotkam na swojej drodze. Wiem z niewzruszona pewnością, że silna wola zaprowadzi mnie do mety, jeżeli ukierunkowana ona będzie na cel słuszny i sprawiedliwy.”

„Chcę odnieść zwycięstwo, i aby zwyciężyć zacznę od zwycięstwa nad samym sobą. Będę człowiekiem godnym zaufania, uznania i szacunku. Chcę być szlachetnym przykładem dla innych. Pokonam wszystkie moje słabości, aby zasłużyć sobie na uznanie i szacunek. „

„Aby dobrze wypełnić swoją życiową rolę, przyjmę najpierw postawę tego, który zwycięża. Gotowy do działania odważnie wypinam pierś. Napinam mięśnie. Podnoszę głowę. Nabieram w płuca powietrza i świadom jestem pozytywnej energii, która mnie wypełnia i czyni ze mnie innego człowieka. Wierzę w mój sukces. Moje spojrzenie jest pewne; moje słowa posiadają wewnętrzną moc, są bardziej przekonywujące. Moje przedsięwzięcia są stanowcze i pewne. Moim uśmiechem i spojrzeniem przekazuję wewnętrzną siłę, która wzbudza zaufanie i sympatię.”

„Odgrywać moją życiową rolę oznacza dla mnie włożyć cały mój wysiłek w zdobycie cech intelektualnych i moralnych mojego ideału, który chcę naśladować. Obserwuję więc z uwagą ten idealny model człowieka, którym chcę się stać.
Pozwalam się przenikać wartości każdego słowa, które wypowiadam. Chcę, aby każde słowo, które wypowiadam było wartościowe i budujące.”

„Przede wszystkim pragnę, pragnę z całych sił, z całej mocy, która drzemie we mnie, osiągnąć piękną przyszłość."

„W przyszłości wszystkie moje słowa dążyć będą do wdzięczności za moje życie. Pragnę prowadzić życie szlachetne i wartościowe, które wokół mnie emanować będzie miłością i dobrem, które sprawi, że żyć będę w atmosferze przejrzystości i radości, pełnej wewnętrznego pokoju.
Chcę uwolnić się od wszystkich złych wspomnień, wyrzucić z mojego serca każdą nienawiść, urazę i złość; nie trzymać w sobie niczego, co mogłoby mnie przygnębiać i obniżać moje poczucie wartości.”

„Chcę być wolny od siebie samego i innych.”

„Wyruszam na drogę życia z nowym ideałem. Idę z postawą zwycięzcy, duszą hojną i piękną. Jestem pewien że zwyciężę. Jestem człowiekiem godnym zwycięstwa. Pełen dobrych ambicji, chcę rozwijać się zarówno w mojej pracy jak i w udoskonalaniu samego siebie. Mam pełne prawo do mojego miejsca na ziemi. To miejsce ugruntuję moją pracą, wiedzą, którą pragnę zdobyć oraz uczciwym i godnym życiem. Chcę to uczynić poprzez sympatię, szacunek i pomoc niesioną innym.”
„Jestem panem moich czynów, myśli i emocji. Jestem wolny od negatywnych przekonań i impulsów, które poskromiłem. Jestem wolny od wszelkich kajdan, które mnie krępowały. Idę z siłą i spokojem drogą, którą sobie sam wybrałem”


„Ufam sobie i wierzę w swoje możliwości!”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz